חיילים חרדים איתרו מכונית תופת בדרך לפיגוע

    הצלחה מבצעית זו מצטרפת לשורה של הצלחות מבצעיות נוספות של הגדוד החרדי, המוצב מזה מספר חודשים בגזרת צפון בנימין ויישובי שילה, גזרה בה התרחשו מספר רב של פיגועים בגל הטרור האחרון
    ישראל פריי 1 Comment on חיילים חרדים איתרו מכונית תופת בדרך לפיגוע

    חיילים מחטיבת כפיר איתרו מכונית במחסום, כשהיא עמוסה בחמרי נפץ • בשל הצלחותיהם של חיילי הגדוד, יזכו אלו בתעודות הוקרה מיוחדות

    הצלחה מבצעית זו מצטרפת לשורה של הצלחות מבצעיות נוספות של הגדוד החרדי, המוצב מזה מספר חודשים בגזרת צפון בנימין ויישובי שילה, גזרה בה התרחשו מספר רב של פיגועים בגל הטרור האחרון
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעילות של לוחמי הפלוגה המבצעית של הגדוד החרדי "נצח יהודה", אותרו ביום שני, אמצעי לחימה רבים שהוסתרו בתוך רכב, אשר היו מיועדים ככל הנראה לשימוש בפיגוע.

    ברכב, אשר אותר בכפר ג'ילזון, בין היישוב בית אל לבין רמאללה, נמצאו מספר רב של אמצעי לחימה כגון רובי סע"ר, רימונים ואפודי לחימה, אשר היו עתידים לשמש מפגעים. כאמור, הרכב אותר במהלך פעילות מבצעית של החיילים החרדים, לא הרחק ממחסום ה-V.I.P בכניסה ליישוב בית אל, המחסום בו בראשון האחרון התרחש פיגוע ירי.

    הצלחה מבצעית זו מצטרפת לשורה של הצלחות מבצעיות נוספות של הגדוד החרדי, המשתייך לחטיבת כפיר והמוצב מזה מספר חודשים בגזרת צפון בנימין ויישובי שילה, גזרה בה התרחשו מספר רב של פיגועים בגל הטרור האחרון. במהלך תקופה זו סיכלו ונטרלו החיילים החרדים מספר פיגועי דריסה, ירי ודקירה, ביניהם הפיגוע בשכונת רוממה בירושלים אותו נטרל חייל הגדוד, בפעולה אשר בהמשך זיכתה אותו בתעודת הוקרה ממפקד מחוז ירושלים.

    בשל כך, הוחלט לאחרונה במפקדת החטיבה המרחבית "בנימין" להעניק תעודת הצטיינות לחיילי הגדוד. התעודות הוענקו ביום רביעי שעבר במסגרת טקס רשמי אשר נערך במפקדת חטמ"ר "בנימין", בהשתתפות מפקד החטמ"ר אל"מ ישראל שומר. בטקס נשא דברים אל"מ שומר וברך את החיילים על עוז רוחם, תוך שהוא מציין לחיוב את משפחותיהם על שחינכו בנים המוכנים למסור את נפשם למען הגנת תושבי מדינת ישראל. חלק מן החיילים אשר קיבלו תעודות הצטיינות בטקס, לקחו חלק בפעילות המבצעית אמש אשר הביאה לתפיסתו של הרכב.

    Ah5XOUCpHUfk37Vn6J69R35bkJJu9ifCCQ_cQ_KZfaXy

    Av06p69SnBd05DUFoN8td6DCTaD_cvLAR4_eWhn9iSGx

    Av16mIHL_Lq_8L2itANPAFYjjMbB4Ib32-0-LrY5KTVC

    ApDEXbatimw_uH9sE6Ba7A-mZ_04Azwf7eqnRMXox7HY

    AiqEjHPj8Npq2LZBNMpnCLtHX1perxny3ahwCPiOxsUM



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה הקשר לגילוי ולזה שהם חרדים. מצד אחד רוב החרדים מתנגדים לגיוס. מצד שני הם גאים להדגיש שחיילים חרדים גילו את מכוני לתת התופת. ממש פ יצול אישיות….